joi, 4 februarie 2016

Principalele constatări ale Camerei de Conturi la Primăria Roman și sumele estimate ale abaterilor

Principalele constatări ale Camerei de Conturi la Primăria Roman și sumele estimate ale abaterilor

În perioada 14.04. – 10.06.2015, Camera de Conturi Neamț a efectuat un audit financiar al contului de execuție pe anul 2014, la Primăria Roman. Rezultatele au fost centralizate la începutul acestui an și au fost furnizate într-un raport de bilanț.
În urma verificărilor contabile au fost centralizate prejudicii însumând 402.000 lei și abateri financiar – contabile de 756.000 lei.
Care au fost abaterile constatate și care este suma estimată abaterii:poza unica la stirea principalele constatari ale camerei de conturi
-      Municipiul Roman a înregistrat centralele termice primite gratuit de la Municipiul Piatra Neamț în evidența financiar contabilă și în situațiile financiare la o valoare de inventar mai mare decât valoarea de inventar a bunurilor preluate efectiv și înscrisă în procesele verbale de predare primire: valoare abaterii – 579.000 lei;
-      S-au efectuat cheltuieli de personal din cadrul Serviciului de gestionare a câinilor fără stăpân concesionat către SC Municipal Locato Serv SA și pentru care nu există aprobare a consiliului local ca element distinct de cheltuială – 177.000 lei;
-      S-au decontat cumulat servicii medicale, care constau în deparazitări, sterilizări, vaccinuri, eutanasieri care se regăsesc deja ca operațiuni distincte în cadrul contractului nr. 21988/2009 de delegare de gestiune prin concesiune a Serviciului de gestionare a câinilor fără stăpân din Municipiul Roman – 29.000 lei;
-      Efectuarea de plăți pentru lucrări supraevaluate la articolele de transport nisip și nisip la lucrarea ”Reabilitare și modernizare zona de agrement – bazine de înot str Vasile Lupu f.n.” – 24.000 lei;
-      În lista utilajelor decontate s-a înscris valoarea ofertată care este mai mare decât valoarea reală de achiziție a utilajelor și consumabilelor pentru utilaje procurate de la alt furnizor decât cel înscris în propunerea tehnică și financiară – 125.000 lei;
-      Efectuarea de plăți supraevaluate pentru transportul balastului la lucrarea ”SRN, Covor asfaltic – reparații” din cadrul contractului ”Amenajare parcări și intersecții adiacente PIDU în Municipiul Roman.” – 32.000 lei;
-      S-a procedat la verificarea prin sondaj a realității datelor din situațiile de plată achitate de către UATM Roman în calitate de beneficiar pentru o serie de lucrări de investiții. În urma comparării datelor obținute urmare inspecției efectuate pe teren, cu cele din situațiile de plată s-a constatat că unele categorii de lucrări nu au fost puse în operă fie în totalitate, fie parțial – 145.000 lei;
-      Pentru diferența de 333 t balast nu s-au prezentat documente justificative care să ateste realitatea transportului balastului la groapa de gunoi Roman – 24.000 lei;
Informațiile sunt preluate din raportul Camerei de Conturi Neamț.
Romanul Financiar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu